tjockvawa

Fjärde dagen!

Publicerad 2013-11-04 20:01:24 i Allmänt

Utan snus försmäktar jag på denna ö...

Nä det går okej utan snus men jag har nu ätit i 4 dagar vilket inte är så smart för det dämpar inte snussug eller ångest...
Vill ha en snus efter varje gång jag stoppar i mej något...

I vilket fall. Tagit ett beslut idag, klara jag inte att äta normalt imorgon o hålla mej borta från sötsaker så börjar jag snusa igen, trots att jag lagt undan 40 kr/dag för varje snusfri dag o jag "betalade" några dagar i förskott.

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-11-04 22:17:47

Det var duktigt!! Det är inte lätt att lägga av med nikotinet, det blir som en sorg och man saknar sin kära "vän".. Heja heja försök att hålla i !! Puss

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-11-05 07:30:15

Nu lyssnar du på mg!!!! Börja inte snusa igen! Skärp till dig med ätandet och fokusera på målet. Om du börjar snusa igen så kommer jag börja röka och vill du liksom ha det på ditt samvete???? Va? Nej tänkte väl det!!!

Du har klarat fyra dagar då klarar du fyra till. Och sen fyra till och vips så har du inte koll på dagarna längre utan säger jo men i oktober 2013 tror jag det var som jag slutade!

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-11-07 19:28:10

Saknar dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela