tjockvawa

Fredagsmys

Publicerad 2013-11-22 21:29:21 i Allmänt

Med gott samvete har jag ikväll ätit:
En halv pizza med mycket sallad, bubbelvatten, två popcorn och 40 gram mörk choklad till kaffet med mjölk.

Jag känner mej nöjd.
Jag skulle kunnat ha ätit:
En hel pizza, barnens kanter, ingen sallad, coca cola, en skål popcorn o 100 gram choklad till kaffe med Baileys...

Imorgon är vi bortbjudna o det står återigen smörgåstårta på menyn. Jag ska göra allt jag kan för att stå emot den där extra biten o jag ska nog fasen ta med mig eget bubbelvatten eftersom jag är säker på att det nog bara kommer finnas cider.
Känner mej stark!

Go natt

Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2013-11-22 23:43:17

Vad duktig du är!

Postat av: Fettvolangerna

Publicerad 2013-11-23 10:29:10

Suuuuuperbra jobbat ju!! Lycka till idag med smörgåstårtan :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela