tjockvawa

Lite si o så...

Publicerad 2013-11-11 10:05:50 i Allmänt

Med att komma igång igen, men nu är det måndag.
Jag har med mig en viktvktarlåda till jobbet som lunch och frukt finns i väskan.
Bara att köra hårt!
 
Rätt sliten efter helgens jobb, men nu är jag ledig imorgon och kommande helg så jag ska nog lyckas ladda batterierna igen. Hoppas på att få kunna umgås med min "bästis" det brukar göra susen!
Laddning av batterier brukar oxå göra att jag tar mig upp på banan lite lättare oxå, så jag tänker positivt!
 
Ska även försöka få till en helg där hela familjen kan komma iväg på nåt skojigt, utan hushållssysslor. Bara en natt på hotell eller så, barnen tycker ju det är superspännnde och jag tycker det är mysigt!
Tänkte mig att man även kunde hitta på nåt som barnen gillar... Vet bara inte riktigt vad.
Behöver inte resa långt, tänkte mej typ, djurpark/lekland/bad...?
Nån som ahr något förslag? (P.s vi är ingen av oss direkt friluftsmänniskor så vi vill inte frysa och vara ute för mycket... ;) )
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-11-11 11:22:15

Jag föreslår cosmonova i Sthlm , kaknästornet, tekniska museet( jo det är kul jag lovar)

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-11-11 12:28:44

Följ med på julmarknad i Köpenhamn!

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-11-11 15:33:40

Allt det du skrev finns ju på Vildmarkshotellet :) lek och bad och djurpark och spa och hotell och restaurang :) inte så långt att åka och så tror jag kanske att man får rabatt med djurparkskortet? Annars har man det genom NT skulle jag tro :)

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-11-11 15:37:45

Säg till om nu vill ha sällskap av en familj till, har lite dåligt samvete då A oftast kommer i kläm och lite i skuggan nu då H tar det mesta av våran vaken tid

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela