tjockvawa

Nere...

Publicerad 2013-11-07 20:40:32 i Allmänt

... Alltså jag vet inte. Jag är inte deprimerad så där på riktigt men alltså jag är lite down.
Jag vet inte riktigt varför men jag tror jag var det den här årstiden förra året oxå.
Jag gillar ändå höst lite men inte vinter. Eller jo lite snö i inte för lång period o om det är lagom kallt, sol o inte slask.
Jag tycker jag är trött hela tiden o tiden räcker aldrig till.
Jag skulle nog egentligen behöva lite semester. Jobbar kanske lite för mycket men älskar när det klirrar till i kassan efter lite extrajobb.
Allt är inte pengar men det är skönt att för första gången i mitt liv (ja typ då...) slippa ha ångest för att slantarna inte ska räcka. Dessutom trivs jag bra på jobbet o med kollegorna men det är ganska tungt arbete nu. O jag längtar efter den dagen chefen säger att jag får en tillsvidareanställning o jag tror den kommer snart.
Jag mår dåligt av vikten o ingen motion o tröstar mej med lite mer gott o får mer dåligt samvete.
Jag hinner knappt höra av mig till mina vänner.
Jag kom på igår att jag inte pratat med min pappa på 1-2 månader. Ringde honom o saknaden blev större!! När jag väl träffar honom vill jag bara kidnappa honom hem till Östergötland där han hör hemma!! Sa till honom att sälja hus o flytta tillbaka. Det gick han inte med på.

Jag veeeeet ju hur man går ner i vikt så vad i helvete håller jag egentligen på med...!?
Är det kanske inte dags att bryta det här negativa mönstret nu bli lite pigg, glad o sund? Jag mår ju så mycket bättre då!
Jag trycker ju bara ner mej själv mer.

Äsch... fattar ni svamlet eller. Ville väl bara skriva av mig lite.

Läser era bloggar men är dålig på att kommentera.
Puss på er!


Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-11-08 19:42:14

Puss !

Du behöver kanske ta det liiite lugnt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela