tjockvawa

Tävling/utmaning

Publicerad 2013-11-24 19:08:56 i Allmänt

Har bestämt med min kusin nu att vi utmanar varandra eller "tävlar". Först till 79,9 respektive 69,9.
Jag hoppas ju alltså även att detta ska bli en extra morot för mig och att motivation håller sig kvar nu!
Jo för faktiskt. Idag har jag kämpat på i en vecka utan att halka ur spår!
*Klappar mej själv lite på axeln*
Jag tävlar även lite med min mamma, fast hon knappt vet om det... Hon har gjort en magsäcksoperation och har gått ner massor, hon är duktig!
Men nu är hon på väg ner under min vikt! JÖSSES! Det var nog länge sen och njae... Jag ska under 80 före henne också!
Hon väger sig måndagar och i måndags då jag vägde 85,1, vägde hon 83,5.
Ska bli spännande att se vad hon väger imorgon (ev kanske jag smygväger mej då också)
 
I övrigt har helgen varit i princip lika bra som förra fast jag har inte städat lika intensivt... Har idag bara tvättat några maskiner, plockat undan lite och haft en tanke på att plocka fram dammsugaren (Tanken som räknas...)
 
Det gick ändå skapligt med smörgåstårtan igår. Åt väl kanske lite mer än vad jag borde men ser det som veckobonus och skötte mig sen resten av dagen.
 
Skulle kanske behöva några promenade i veckan också och jag ska ta tag i det vart efter.
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-11-24 21:23:13

Ja nu jäklar kör vi! Senast fram till jul så SKA vi båda nått våra delmål, fast jag först ;)

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-11-25 19:16:42

Duktig du är. Hejja hejja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela