tjockvawa

För mycket godsaker

Publicerad 2013-10-26 22:48:29 i Allmänt

Ja det kan man ju kort sammanfatta denna dag med.
Jag åt 1, 5 bit av smörgåstårtan.
Jag åt fikabröd, godis och tårta!
Vi åkte vidare till nästa kalas där vi firade en 30-åring, en 40-åring o tittade på deras sistfödde där det serverades lite plockmat o en del fikabröd. Jag åt en del där med men försökte hålla igen...

En rolig grej jag råkade göra är när jag serverade lite fika till mina barn på sista kalaset... Tog nån chokladkaka o vad jag trodde var nån slags vaniljvisp men barnen tyckte inte om o frågade varför jag gav dom det... Smakade lite själv o insåg att det var vitlöksdressing jag lagt på deras tallrikar... Ha ha ha.





Passade även på att säga hej till mormor o morfar när jag ändå var på besök i "deras" kyrka.


Det ena födelsedagsbarnet o hans yngsta son


Men nu är denna kalasdag över o resten av denna (vikt)vecka ska det ätas hälsosamt o INGA mer sötsaker!
Vi får ju en extratimma oxå, vad ska man göra med den... Motionera kanske!?
Hej hopp.





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela