tjockvawa

Går o går o går o går...

Publicerad 2013-10-30 15:31:48 i Allmänt

... Men kommer aldrig till målet idag...
Stegräknaren har INTE räknat som den ska kan jag säga!
Inte för att jag gått några längre promenader men jag plockat lite här hemma på morgonen.
Gick sen med barnen till frissan fram o tillbaka o åkte sen till sjukan, gick från park till hud, sen till jobbet en sväng, sen till bilen igen. Sen en promenad till barnenes farmor, sen hem. Hämtade kompis till Lithea på frita så gick från park till frita, sen till bilen igen. Sen gick jag hemifrån till dagis för att hämta kompis till Havanna o tillbaka...
Och stegräknaren säger straxt över 2000 steg. STÄMMER INTE! Minst det dubbla vet jag att jag gått!
Men har lite konstiga byxor på mig i dag och räknaren har hängt lite på trekvart några ggr och kanske hamnat mellan "volangerna" lite....?
 
Jag som är så inriktad på att gå mina 10 000/dag!
Får gå en kvällspromenad ikväll igen.
 
På hud gick det bra. Läkaren som var jättebra, ville se hela mig så jag fick klä av mig, mitt värsta, men hon var större än mej o kvinnlig så det gick bra. Fick godkänt på "hudbesiktning" har lite mer prickar än genomsnittet, men hon var inte så orolig för mitt födelsemärke. Trodde det var en infektion, tog ett prov som jag får svar på om ca en månad (!!) Enligt henne finns en minimal risk att det ska vara någon cellförändring. Känner mej lugn.
Hon tyckte inte det var idé att ta bort det eftersom det innebär ett ganska stort ingrepp med hudtransplantation i så fall...
Jag har ju levt med det i snart 34 år så ok, mej stör det inte så mycket så länge jag inte får cancer!
 
Hej hopp!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mojja

Publicerad 2013-10-30 16:12:12

Sååå skönt!!!!

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-10-30 17:46:11

Sätt stegräknaren på strumpan istället. Eller har du ingen stegräknare i din smartfone?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela