tjockvawa

Jag gjorde det!

Publicerad 2013-10-29 15:41:59 i Allmänt

Japp!
Jag var på gymmet och tränade i alla fall 45-50 minuter!
Cyklade, körde roddmaskin och crosstrainer. Körde på 3 st maskiner också, tog det faktiskt lite lugnt med det eftersom jag är sjuk otränad o redan har träningsvärk...
 
Har även jagat batteri till stegräknaren vilket inte var lätt, men fick till slut tag på det och nu räknar den för fullt... Men inte förrän kl 12 idag, så jag lägger till så många steg jag hinner ta mellan 12-16 för det blir nog ungefär lika många som jag gick mellan 7-12 idag...
 
Blev tyvärr även mellis på konditoriet... En latte o en biskvi. Mindre bra men jag tror jag var värd det!
Kunde inte hålla mig fråb vågen igår utan tjuvkollade... Dumt gjort! Såg inte ut som om det blir det toppenresultratet jag hoppas på till på fredag, men man vet ju aldrig. Har ju några dagar till på mig...
 
Imorgon ska jag till hud och kolla födelsemärket.
Tjejerna ska till frissan.
 
Hej hopp!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-30 05:17:16

Så jäkla bra gjort!!! Heja dig.

Lycka till idag, messa vad de säger.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela