tjockvawa

Jag sköter mig ganska bra

Publicerad 2013-10-23 18:45:33 i Allmänt

Jag måste väl erkänna att jag inte går in för det helt stenhårt. Jag räknar inte Points och jag tränar inget.
MEN jag avstår kakor, mackor, godis och läsk.
Jag äter frukost, lunch middag och försöker få in nyttiga mellanmål, mest frukt.
Känns helt okej och jag förbereder mig mentalt för lite motion...
 
På fredag ska jag röra på mig, kanske på löpbandet här hemma.
Sen ska jag motionera på tisdag. Jag tänker att om jag bestämmer mej några dagar i förväg så kanske det till och med blir av...? DET SKA BLI AV! Och jag börjar lugnt.
 
Sänder även all styrka och energi till min närmsta vän som jag vet behöver det just nu!
Jag älskar dej, vännen!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-23 19:09:13

<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela