tjockvawa

Motion, skoskav o födelsemärke

Publicerad 2013-10-25 19:14:20 i Allmänt

Hade ju bestämt mig för att motionera idag o som vanligt fick jag skoskav!!
Men det blev en rask 4-km-promenad i ca 40 minuter.
Det är jag nöjd med!
Senast på tisdag ska det bli mer motion o jag håller på att förbereda mig mentalt för att ev ta mig till gymmet då!

En annan sak...
Jag har ett ganska stort födelsemärke på sidan av knäväcket. Har visat det några ggr för läkare men de har aldrig varit oroliga. Inte jag heller. Förrän nu.
Det har börjat klia o blivit som ett utslag på det som blir större o större.
Var på vårdcentralen i tisdags o de skickade remiss till hud.
Jag fick kallelse redan idag o nästa onsdag ska jag dit o visa upp det!
Man kan ju inte låta bli att noja sig lite, men för hoppningsvis är det i alla fall inte malingt melanom...?!
Skönt att det kollas upp i alla fall o att jag ändå får komma så pass snabbt!

I helgen blir det dop, 30+40-årsfest o lite jobb!

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela