tjockvawa

Tjocka jag...

Publicerad 2013-10-20 16:46:04 i Allmänt

Jaha ja då har jag fixat ett par före-bilder o kommer ta kort igen när jag gått ner 10 kilo.
Jag startade o fredags och kan väl inte påstå att jag gått in för det stenhårt i helgen men snart är det vardag o då är det skärpning till max!
Bilderna är inte fina alltså o jag skäms men det är så här jag ser ut o kanske kan det vara ännu en morot att gå tillbaka till detta inlägg o titta då o då när motivationen tryter...

Här är alltså jag 83 kilo tung och heeeelt otränad!




Käääämpa tjockis Käääämpa!! ;-)
Kram





Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-10-20 21:27:33

Men du på sista bilden ser man ju att det finns potential liksom. Det ser ut som om det gömmer sig en platt mage däinunder.

Ska försöka ta bilder jag med i möra. Svullat idag så lite nervös för vägning

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-10-21 13:36:40

Men du har ju för tusan magrutor! Två stycken iaf!! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela