tjockvawa

Träningsvärk!!

Publicerad 2013-10-19 20:36:21 i Allmänt

Jag har ont i rygg, axlar, lår o skinkor!!
Önskar jag kunde säga att det beror på hård träning! Men tyvärr beror det på den tuffaste kvällen på länge på jobbet. Det bara ramlade in patienter i går eftermiddag.
Dessutom har vi redan ett gäng "helhjälpare" o jag tror ta mej tusan de gjorde ner sig hela bunten o inte bara en gång...
Satt ner en stund för att få i mej lite käk men kvällskaffet fick personalen hoppa över o det var nästan på gränsen att patienterna inte heller fick något...

Behöver jag berätta att det var underbart med ledig lördag idag!
Personalbrist idag fick jag veta via sms men det struntade jag faktiskt i! Visst 300/timman är bra men allt är inte pengar.

Dagen har för familjen Andersson bestått i 7-årsmaskerad kalas, ridning på Mumlan, busfabriken, filmmys o nu lördagsmys med lagom mycket godis o en liten liten skvätt Baileys i kaffe!

Blir nog inte många knop gjorda imorgon heller men glöm inte 20:00 = SOLSIDAN!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-10-20 05:59:32

Låter som en bra lördag :-)

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-10-20 06:00:54

Jobbigt med jobbet men se det som träning . Hur gick det med vikten i fredags eller är det på måndag du väger dig?

Du skulle ha en stegräknare på jobbet

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-10-20 09:14:17

Håller med, allt är inte pengar. Ibland är en ledig lördag ovärderlig! Hoppas du får en skön söndag nu också! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela