tjockvawa

o så var det måndag igen...

Publicerad 2013-09-16 08:37:10 i Allmänt

Ja o vågen var ändå snäll om man tänker på hur jag misshandlat min kropp o öst i den socker o fett ett bra tag nu...

Kanske skulle ta o rensa ur den med nån veckas fastande...? Men just nu har jag 7 dagars arbetsdagar på rad framför mig o imorgon ska jag på konsert med Peter o Matilda o innan det ska vi ut o käka. Landstinget bjuder på konserten alltså.

Har en elev på jobbet oxå, är redan lite irriterad på honom efter första veckan för han är inte ett dugg intresserad egentligen o det är inte undersköterska han vill bli. Jag blir ju folkilsk om jag inte äter så det kanske inte är nån bra idé ändå...?!

Ledig dag idag. Får bli öppna förskolan till att börjar med i alla fall...

Kram

Kommentarer

Postat av: Köttbullen

Publicerad 2013-09-17 08:56:56

Hej Veronica! Jag har saknat din vikt 2 veckor nu, på BOL. Har du bara glömt det? Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela