tjockvawa

Rag-u-möte

Publicerad 2013-09-13 21:15:16 i Allmänt

Japp har varit i väg på typ utbildning/erfarenhetsutbyte ett par dagar. Rag står för Regional Arbetsgrupp i Geriatrik. U:et står för utveckling har jag för mig.
En liten trevlig grupp där vi pratade om o planerade o delade erfarenheter inom kvalitetsregistrering.
Var trevligt men jag hade typ noll erfarenhet att dela med mig av... Så jag har ju lärt mig en del nytt.

Vi bodde på Fredensborgs herrgård som ligger i Storebro. Förbi Kisa i närheten av Vimmerby.
Trevligt ställe med mycket fin natur o aktiviteter om man hade lust.
God o speciell mat.
Jag har ätit o drukit gott länge nu. Ska på 50-årsfest imorgon men tänker rycka upp mej igen till nästa vecka.



Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-09-14 08:03:32

Nästa v kör vi igen

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-09-14 11:06:43

Jag har också varit på utbildning o möten i veckan! Alltid kul att träffa andra som gör samma sak! Hoppas 50-årsfesten blir rolig! Kraam!

Postat av: Köttbullen

Publicerad 2013-09-14 20:45:39

Fredensborgs Herrgård är ett vackert ställe! :) Där har jag jobbat som städare en sommar när jag var 17 bast, haha. (Mina föräldrar bor inte så långt därifrån.) Jag brukar också åka till en liten undangömd badplats bakom herrgården/golfbanan de få gånger jag badar. Föredrar att va på ett ställe där det inte är så mycket folk. Men det är ju inte direkt badväder nu längre så jag antar att du inte badade där. ;) Hoppas du fick ut mycket av resan i alla fall.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela