tjockvawa

Banan-pannkakor o melon-glass

Publicerad 2014-08-06 12:54:14 i Allmänt

Ja till lunch idag provade jag att göra banan-pannkakor. Trots att vi åt pannkaka igår o jag inte är så förtjust i det ville jag efter tips från Kusin vitamin prova.
Svårt att steka tyckte jag o både jag o barnen tyckte sådär om smaken.
Bara ägg o mosad banan. Passae bättre som mellis eller efterrätt (men det tycker jag om vanliga pankisar oxå)




Innan det var vi ute o övningscyklade. Går bättre o bättre o lillMärta blir modigare o modigare!
Deras nya cyklar är ju sååå fina!





Kl fem ska jag till gymmet för lite indoorwalking o till middag blir det fisk.
Som efterrätt blir det honungsmelon-isglass. Oxå tips från kusin vitamin. Mixad melon (o ev lite vatten) fryses in i muggar.

Ja så levde de nyttiga i hela sitt liv...

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela