tjockvawa

Har ni hört den förr...?

Publicerad 2014-08-07 13:52:47 i Allmänt

Ja, med risk för att bli väldigt tjatig.
Men åter igen då: JAG HAR EN PLAN!
 
Nu har jag bestämt mej igen. Kilona jag åter lagt på mej, som den jojjo jag är, ska väck!
Jag står fortfarande fast vid att jag vill under 70-strecket. Med andra ord ca 10 kilo, då eftersom jag börjar imorgon o då förväntar mej en betydligt lägre siffra än den vågen gav mej i måndags (81 kilo).
När vi åker utomlands v 48, ska jag vara klar! Det innebär att jag har 16 veckor på mej och bör gå ner ca 0,7kg/v. Lagom realistiskt i mitt tycke!
 
Jag var som sagt o tränade igår, Indoor Walking, ska göra det idag och ev i morgon också.
Är dessutom himla sugen på att prova SH´BOM, men vågar inte själv. Har även bestämt att jag ska prova Bodypump någon gång, där vill jag också ha sällskap.
Tänkte försöka besöka gymmet 2-3 ggr i veckan och duktigt fylla i checklista från och med imorgon.
Denna vecka har jag tänkt på vad jag stoppar i mej men inte räknat så noga. En dag som det blivit lite fel bara o det var när vi var i väg till Gamla Linköping, då blev lunchen mindre bra o som mellis blev det glass, men jag tror jag höll mej skapligt inom ramen ändå för till middag blev det kycklingwok.
 
Havanna började inskolas på nytt dagis idag. Hon var blyg, lite lessen och jag tycker det var lite jobbigt! Det som är värst är ju att på måndag är det allvar. Hon lämnas 6:45 och hämtas tidigast 17, dessutom är väl jag knappt kontaktbar eftersom jag kommer ha fullt upp att själv skolas in på mitt nya jobb! Så är det något måste ju Putte vara tillgänglig och då har jag inte kontrollen!
Imorgon tänkte jag göra pinan kort, lämna henne och gå ganska direkt, det blir ju värre när jag är där. Tror tanken är som idag 9-12, men jag tänkte försöka få ha henne kvar till 13, så jag kan åka in till gymmet på lunch-passet kl 11:30.
 
Återkommer i morgon med viktrapport!
 
Hej Hopp!

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-08-07 21:38:15

Snart kan vi prova på lite flera pass tillsammans men först satsar jag på Stadsloppet :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela