tjockvawa

Sista slöa dagarna i solen

Publicerad 2014-08-09 15:49:53 i Allmänt

Fast så väldigt slö har jag ändå inte varit för innan lunch var en maskin tvättat o torkad, häcken klippt, o inhandlingen klar (cyklade dit), jag solad en halvtimma o Havanna duschad i trädgårdsslangen.
Efter lunch tog jag 45-60 min till i solstolen innan vi tog med våra barn, plus en kompis på tivolit som är i Sörping i helgen.

Nu efter mellis tycker jag att jag är värd att ligga i sängen en stund o hålla Havanna sällskap för hon borde ta en tupplur, men hon ser på Frost.
Till kvällen ska vi till vänner för lite kräftskiva, men för min o Puttes del en nykter sådan eftersom P måste jobba lite imorgon o jag själv dels inte vill slösa bort sista semesterdagen på att ligga bakis o dels inte vill gå upp i vikt nu när jag äntligen kommit igång igen.

Ligger o funderar på om jag ska klippa gräset innan duschen eller om jag ska spara lite att göra till imorgon... ;-)

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela