tjockvawa

Förra fredagen...

Publicerad 2014-12-05 22:49:55 i Allmänt

För en vecka sen innan jag åkte till Gran Canaria stannade vågen på 71,7 kg. Såååå nära såååå nära normal-BMI.

Ställde mej på vågen ikväll när vi kommit hem! Asså fy fan i helvete!!!???
Ja asså det har inte gått så bra med att välja bra mat o jag har druckigt en del alkohol o jag har ätit glass typ varje dag o inte tränat ett skit för jag blev förkyld med hals ont men ändå va? Är det en möjligt att gå upp så mycket på en vecka?
Ska väga mej imorgon på morgonen o få morgon-siffra o nu blir det hårdhanskarna! Dessutom fick jag 3 nya PT-timmar av Putte i födelsedagspresent o 1 extra av PT:n.

Är förbannad o ledsen på mej själv!


Men i stort sätt har vi haft en bra smester-vecka även om vi varit lite krassliga.



Fler bilder kommer...

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela