tjockvawa

Magsjuk

Publicerad 2014-12-13 11:32:42 i Allmänt

Kände det redan halvtimman innan jag slutade jobbet igår kväll o vägen hem har aldrig känts så lång! Profylax-andades för att inte kräkas i bilen men väl hemma kastade jag av mej jacka o väska o kutade in till toaletten!
Sen fick jag hålla på hela natten, från bakdelen kom endast rinnande o när jag kräktes min sista ca 4:30 i morse kom Litheas första. Där efter kräktes hon en gång till men säger att hon mår bra igen nu så barnens verkar ju vara lightvarianter.
Jag mår ju bättre men huvudvärk av vätskebrist o känner mej så ynklig o svag. Men nu äntligen får jag ju behålla cocacolan jag drack till frukost o vattnet. Provade även en liten skål med yoghurt, fick i mej lite i alla fall.

Jaha hej hopp o Glad Lucia då!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela