tjockvawa

Ombytta roller...

Publicerad 2014-12-14 23:31:11 i Allmänt

Igår låg jag helt utslagen av magsjukan. Försökte ändå hänga med familjen o göra lite av vad barnen hade för förväntningar så jag krök in under trappen i röran o letade fram granen...
Där tog orken slut så efter det låg jag i bäddsoffan o log åt familjen som trasslade med belysningen o kivades om vem som skulle sätta upp stjärnan o vart pyntet skulle hängas...

Skjutasade sen Putte till 40-årsfesten som jag själv såklart (tyvärr) inte kunde vara med på. Lagade lite mat o försökte äta o sen däckade i soffan.

Idag var det Putte som låg däckad. Men hans sjuka var självförvållad o avslöjar att han måste haft det väldigt roligt på festen igår...

Jag har tvättat o klorinstädat!
Farväl magsjuka! Kom aldrig mer åter!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2014-12-15 18:33:35

Usch magsjuka är ingen höjdare, hoppas att du känner dig bättre och att ni slipper ha det mer!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela