tjockvawa

Shopping-måndag

Publicerad 2014-12-29 16:21:24 i Allmänt

Flickorna åkte in på bio med sin moster, så vi passade på att fixa födelsedagspresent till Havanna på Mirum o då passade jag även på att handla för mitt presentkort jag fick i julklapp av mamma, på intersport!
Älskar veerkligen mina nya träningsbyxor o Nike's logga är mitt nya motto!




Synd bara att jag har som lite kli o irritation i halsen o vaknar täpt i näsan just nu. Det bryter lixom inte ut helt men jag vet inte riktigt heller om det är så smart att träna..? Ställde in PT-träning idag pga det men nu har jag införskaffat Kan jang, Zyx o nässpray. Väck ska skiten o tränas ska det, men kan tyvärr vara så att det får vänta till 2015 för nu väntar två nätters nattjobb.
En liten tupplur först bara.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela