tjockvawa

unbelievable

Publicerad 2014-12-06 12:36:57 i Allmänt

Ärligt talat...?
Som en väldigt rar o peppande vän sa, det är väl inte ens möjligt att gå upp 5,5 kilo i fett på en vecka? Lika mycket som det inte är möjligt att gå ner så mycket i fett på en vecka (för en skapligt normalviktigt, eller lätt överviktig person).
Men så känner jag att det där jävla tjatet om vätska hit o dit.. börjar det bli en bortförklaring eller?
Men som sagt... 5,5 kilo på EN VECKA!! Jag är så ledsen alltså! Oavsett om det är vätska eller fett eller båda delarna (vilket såklart är det troliga) så är det surt som faan!, men det är ju jag som ätit o druckit mej till det!
O så snart jag blivit av med förkylningen, eller åtminstone halsontet ska jag köra igång igen!
Jag skäms o är arg, ledsen o så jävla fucking skitsur!
Eftersom jag ändå inte kan träna pga. förkylning kanske man skulle köra med nutrilett-soppor (allévo/naturdiet eller vad som är billigast) några dagar...?!
 
Dags för kvällsjobb!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela