tjockvawa

Uppryckning!

Publicerad 2014-12-12 09:00:27 i Allmänt

Nä alltså nu får jag rycka upp mej!
Känner mej typ bara så trälig, fast mest typ utan anledning..? Eller antar att det är så här jag känner mej en gång i månaden ungefär 1 vecka innan "tjejveckan"
O jag tror att semestern hjälpte till att trigga igång sockersuget ingen o som sagt vet jag inte riktigt hur jag ska lyckas ta mej ur det. Är mycket o väldigt ofta trött oxå, en kombo av kommande mensvecka, för mycket dålig mat, för lite träning, förkylning, Havannas kräknatt, höstväder, stress o mycket som ska hinnas med!
Jag längtar så till vi passerar gränsen! Över till 2015 så vänder det igen, man ser ljuset i tunneln, julen är över o vi har en vårtermin att se fram emot. Jag gillar vårenterminen så mycket mer!

Vabbar ju min odrinarie arbetstid idag men chefen undrarde om jag kunde komma in kvällen istället när Putte kommit hem så det ska jag göra. Så förmiddagen får bestå i att ta hand om det överfulla köksbordet o den proppfulla (igen!) tvättkorgen o som vanligt den där högen med ren tvätt. Kanske ett varv med dammsugaren oxå, att få lite ordning på stökigt hus brukar vara som lite balsam för själen o lugna lite inre stress...

Till helgen får vi försöka få till lite julstämnimg oxå så kanske lite mer stress lägger sig...

Just jag. Fredag idag. Vågen visade 74,3 kg. Det är ju 2,9 mindre än i lördags men ändå 0,3 mer än i måndags o 2,6 mer än innan semestern!!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela