tjockvawa

Ägglossning?

Publicerad 2014-02-26 20:30:32 i Allmänt

Undrar om det kanske är en jävla ägglossning som tänker sätta käppar i hjulen för veckans viktresultat i övermorgon?
Det i kombination med den friterade bananjäveln som jag inte ka sluta ångra...

Börjar jag tappa greppet? Hann/orkade inte ta mej tid till motion igår, idag har jag på riktigt inte haft tid o imorgon har jag tiden men det känns som det är för nära inpå vägning då jag går upp i vikt av träning o det är nåt som jag måste sluta ha som bortförklaring....

Snart är det Mars o det ska bli en toppenmånad! Som Januari var typ.
Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2014-02-26 21:38:00

Enligt min mensapp så ska jag få ägglossning imorgon... Men du, träna iaf så får du större viktminskning till nästa fredag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela