tjockvawa

Allt i ett

Publicerad 2014-02-10 09:57:05 i Allmänt

Sådär ja, då kom äntligen mensen, 8 dagar sen. Hann ju nästan bli lite nojig.
Hoppas den tar med sig många hekton bort från min kropp sen!
I alla fall, är dunderförkyld, öm i såren ibland lite ont i magen, ja o så lite mensvärk o PMS på det!
Lika bra att ta allt på en gång.

Idag plockar jag lite här hemma så städerskan kan komma fram med dammsugaren o svabben imorgon.
Tvätten skiter jag i o försöker vila bort förkylningen lite oxå.

Points ska räknas o vatten drickas, kanske en kort, långsam promenad oxå hinns med (kan inte riktigt gå i normal takt än)

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2014-02-10 11:14:24

Min mens har inte kommit ännu, jag vet att jag garanterat inte är gravid, den har nog inte blivit regelbunden ännu bara..! Hoppas på att den kommer snart och sen tar med sig nåt kilo- uppe på 7:an nu igen....... Fast jag har ju ätit mc Donalds x2 i lördags och en hel pizza igår,, bröllopstårta och ostar, cupcakes, vin och öl, shots och cider bara för att nämna lite....

Postat av: Köttbullen

Publicerad 2014-02-10 13:43:59

Grattis till mensen! ;) ;) Ser att du blivit opererad i veckan. Det hade jag helt missat. :/ Läskigt! Men bra att det verkar ha gått bra och att du mår bättre och bättre för varje dag. Kram

Snyggt sovrum! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela