tjockvawa

Ang ringarna.

Publicerad 2014-02-28 11:45:04 i Allmänt

Var tvungen att prova idag igen.
Jag får på mig en men sen har jag riktiga problem att få den av mig, den sitter inte skönt!
Så.. jag gick till guldmakeriet och bad dem förstora den ena.
Jag ska ju gå ner mer i vikt men frågan är hur mycket det kommer hända på fingrarna, om den ena är något något större också så sägs det att de ska sitta bättre, så har man den minsta längst ut för att förhindra att de ramlar av.
Får hämta den nästa lördag och då kanske jag provar dom igen så jag får hitta på nån annan belöning.
 
18/2 5 km - 44:47
22/2 5 km - 40:16
24/2 5 km - 40:20
27/2 5 km - 38:57
28/2 2,5 km - 17: 40
 
Tog en kortare "tur" idag men bestämde mej för att försöka orka jogga 2,5 km utan att stanna, det gjorde jag ju! Spurtade på slutet men skulle man orka samma takt i 2,5 km till skulle ju tiden bli 35:20 (vilket jag absolut inte gör än!)
Men jag tror fortfarande ändå på bättre tid utomhus (utan backar o terräng) för bättre syre och roligare omgivning. Tror jag ska försöka ge mej på det vart efter... Måste bara mäta upp en bra (plan) sträcka först.
 
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela