tjockvawa

Besvärlig operation

Publicerad 2014-02-06 13:36:35 i Allmänt

Hade visst en kroniskt inflammerad o välfylld gallblåsa som var besvärlig att få bort. Hade en del småblödningar under op o det är inte konstigt jag känner mej blåslagen på magen idag.
Proverna som togs idag såg okej ut, jag har lite feber vilket är acceptabelt. Förbanden är nybytta!
Så jag pillade i mej lite lunch på avdelningen o fick sen skjuts hem av min moster som hade ett ärende på samma avdelning.
Fick med lite smärtlindring hem o andra tabletter utskrivna. Sjukskriven 1,5 vecka.

Väl hemma kollade jag faktiskt vågen men med kläder. Något lite mer har jag nog tappat men så åt jag ju inget igår o har lite svårt o få i mej så mycket just nu oxå.
Nu ska jag vila upp mej innan familjen kommer hem om 3-4 timmar
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela