tjockvawa

Första plus-veckan?!

Publicerad 2014-02-13 09:59:59 i Allmänt

Jag är lite rädd att jag kommer få mitt första plus på vågen denna vecka...
Idag låg jag 4 hekto plus så än finns en liten liten chans att tappa till imorgon.
Skulle jag stå still har jag 2,9 kilo kvar till nästa delmål, vilket ju innebär att jag måste kämpa RIKTIGT hårt för att fixa det o gå ner 1,5  de sista 2 veckorna... Det är inte realistiskt.
Så håll tummarna för mej till imorgon!
Jag sköter mej i alla fall och är ändå ganska nöjd med de 5,7 kilo jag tappat i år!
 
Tre gånger efter min operation har jag träffat svärmor. Varje gång har hon frågat hur jag mår egentligen och säger hela tiden att hon tycker att jag ser lite blek ut... Hon ska alltid "tycka så synd om"...
Men nu mår jag ju ganska bra, jo det var förkylningen då som försvann i förrgår men kom lite tillbax igår med halsont, men jag har inte feber o mår ändå ok lixom.
Är jag så jäkla blek, är ju min tanke då... Det är ju vinter o jag solar sällan (aldrig längre) solarium, men det är ju himla trist om man ser blek o tråkig ut så jag köpte mej en ny underlagskräm o ett nytt puder igår.
Kanske skulle man ta o sola sig ett par gånger också, eller ännu bättre tänk om solen kunde ta och visa sig lite så kan man gå en promenad i solskenet och kanske bli lite rosig om kinderna...
 
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela