tjockvawa

Kanske är jag på G nu!

Publicerad 2014-02-24 09:35:04 i Allmänt

 
Japp, 5 km idag igen. Slog inga rekord idag, det tog 40 min och 20 sekunder, så 4 sekunder söligare idag än i lördags. Men jag är nöjd! Jag joggade ca 25-30 minuter sammanlagt.
Flåsar och svettas och än dröjer det nog några veckor innan jag vågar mej ut i spåret där folk kan se mej...
 
Men jag börjar känna mej ganska fin. Jag har ändå gått ner en hel del, folk ger mej kommentarer om att det syns och det peppar mej såklart otroligt mycket!
Jag är ju nu ganska säker på att jag inte kommer att nå Februari-delmålet, men inte tänker jag deppa för det. Nä på fredag sätter jag upp ett nytt delmål i alla fall, kanske ska vara lite mer snäll mot mej själv och lite realistisk den här gången. Ska börja klura på Mars-delmålet så presenteras det på fredag, då jag vet vad det blir för februari-resultat.
 
Nu väntas kvällsjobb!
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-02-24 10:02:08

Bra där kör på bara. Du är jättefin!

Postat av: Tackan

Publicerad 2014-02-24 18:44:00

Så jäkla bra!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela