tjockvawa

Motion

Publicerad 2014-02-17 09:57:03 i Allmänt

Jo då, jag sköter mej!!
Är stenhård!
I går gick jag en promenad på 1,5 timma. Halva i ganska snabb takt och halva i Familje-takt.
Idag vaknade jag med huvudvärk men satte mej i massagedynan en stund och sen dansade jag några låtar på wii, plus att jag gjorde lite sit up´s, armhävningar och plankan. Ser det som ett träningspass trots att svetten inte rann, men jag kommer garanterat ha träningsvärk i morgon. Kunde inte ta i lika mycket som jag hade velat för det känns lite mysko i magen (fortfarande...)
 
Smygvägning i morse var inte jättemuntert men jag tror det har med träningen att göra och jag tänker inte ge upp utan jag antar att kroppen tänker överraska mig på fredag och bränna 1,5 kilo till dess...  (Drömmer lite).
Tänkte att jag kör mej svettig på löpbandet imorgon kväll igen och går minst en promenad till innan det är fredag (gärna torsdag som vilodag så bränner jag en massa då, eller?)
 
Man får ju försöka tänka på att även om vågen inte visar stora minus så minskar nog kroppsomfånget lite.
Ringarna förresten är provade men det känns konstigt nog som det är långt kvar tills jag kan ha dom...? Provar igen vid 75 kilo.
 
Nu får det bli en dusch innan jag äntligen ska få jobba igen!!
Woop woop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela