tjockvawa

Nästa mål

Publicerad 2014-02-01 10:28:14 i Allmänt

Eftersom jag klarat av att gå ner 4,8 kilo under Januari tänkte jag att nästa mål ska vara att gå ner till 75,0 kg. Dit är det ju 3,8 kilo kvar och detta mål är det tänkt att fixa innan Februari är slut... Exakt 4 veckor då... Blir nog faktiskt ganska kämpigt men jag tror det går!
Nästan ett kilo i vecka är egentligen för mycket men jag kör så denna omgång  och så satsar jag på 0,5 kilo i veckan i Mars. Då har jag landat på 73 (om jag skulle fixa mina delmål alltså)
 
Den här lediga helgen förresten, den blev ju inte av... Ett extrapass ikväll, men efter det har jag söndag och måndag ledigt o imorgon kan jag inte ta något extrapass o inte på måndag heller, så jag hinner nog vila upp mej. Just nu känner jag mej otroligt trött... Däckade i soffan kl 21 igår, gick ner o la mej vid 23, gick upp 9:30 o jag tror jag behövde det!
 
På måndag kommer målare hit o börjar förvandlingen av vårt sovrum!! Ska äntligen tapetsera om det ruskigt fula rummet!! UNDERBART!
 
Igår var en riktig "unnardag" (ja eller kväll), då vi åt pizza, jag åt popcorn OCH min fredagsdaim. O jag är nöjd och tänker inte ha något dåligt samvete för det. Det får ju gott o väl plats inom bonuspointsen o jag har 35 st kvar av dessa om jag skulle gott mej nästa vecka, vilket jag inte hade tänkt.
 
Allt snöanade gör ju att man bränner en del kalorier också o jag har inte varit så noga att skriva upp aktivitetspoints men snöskottning finns egentligen med, men jag ser det mer som "vardagsmotion" jag skriver upp de få gånger jag motionerar "medvetet" alltså byter om och blir svettig eller få ordentlig puls. Det var länge sen det hände men kanske kan jag hinna något denna viktminskningsvecka?
 
Är ju såklart glad att jag gått ner så pass mycket denna vecka men nu nojjar jag mej ju för att vågen ska få stiltje eller peka lite uppåt till nästa vecka bara för det!! JAG FÅR INTE SLÄPPA TAGET NU!
Hej o hå!
 
 

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-02-01 12:30:06

Om du vill köra stenhårt en vecka kan du få en vecka gratis på Hageby av mig. Imorgon ska jag köra ett Walking pass som jag tror skulle passa dig, jättekul (klockan 16)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela