tjockvawa

onsdag

Publicerad 2014-02-06 08:15:48 i Allmänt

Klockan var runt 14 när jag rullades in i operationssalen. Hände såklart en massa saker innan. Jag bytte om satt i väntrum fick alvedon o snackade med doktorn.
Ungefär kl 18 upptäckte jag att jag befann mej på uppvaket. Illa mående men inte så ont. Kollar mina fyra förband jag har på magen o drar upp mina byxor (?) som gilit ner...
19:45 kommer dom från avdelningen o hämtar mej. Precis lagom till mästerkocken tänkte jag... Egen sal med TV men somnar ifrån hela tiden. Försöker upodatera fb o ringa Putte. Sen har det varit ganska dåligt med sömn resten av natten. Går bara att ligga på två vis, mrn att vända sig tar en evighet. Jag har varit uppe o kissat kanske 4 ggr. En sköterska ha kikat in titt som tätt i mitt i natten togs mitt dropp bort.




Nu är klockan 8:15 o jag är sjuuuukt hungrig! När får man frukost?!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-06 13:18:03

Fina hål i magen men de måste byta bandage.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela