tjockvawa

Sköna söndag!

Publicerad 2014-02-23 11:38:43 i Allmänt

Måste ju erkänna att det här med 3 vita månader var en riktigt bra idé! Till skillnad från en del andra personer så mår jag prima idag! Lite trött o liten tendens till huvudvärk kanske vilket nog beror på sömnbrist o två cigaretter. Vi hade i alla fall en trevlig kväll o maten blev okej.
Jag höll mej från snacks men åt dessert o lite godis, men är ändå nöjd! Har inte riktigt koll på pointsen men vet ändå att jag ligger fint inom ramen av veckobonus o nu är det ju vardag fram till nästa vägning så jag tror på mej själv!!

Ska jogga minst en gång till den här "viktveckan" o försöka ta mej ut på ett par promenader.

Kanske skulle man hålla sig nykter 3 månader till sen...?
Klart alla onyktra människor blev lite tjatiga o fruktansvärt högljuda framåt småtimmarna igår, men det kan man väl stå ut med... Skönt att inte vara obotligt sugen på pizza idag oxå. Skulle kunna tänka mej en sallad efter promenaden jag tänkte ta nu...

Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-02-23 11:57:12

Vi ska ta en lunchdate framöver med Thereses favosallad, ja om cirka 4 veckor. Vi har lite att planera :)

Postat av: Tackan

Publicerad 2014-02-23 13:29:13

Alltså bra gjort!!!
Jag tycker du ska va vit lika länge som jag faktiskt :-)

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-02-23 20:49:37

Hur jobbar du på fredag? Finns ett lunchpass på gymmet Walking, tänkte du kunde hänga på om jag är skapligt pigg?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela