tjockvawa

Sovrum o mage

Publicerad 2014-02-08 16:19:58 i Allmänt

Har småpysslat i sovrummet. Fått upp lampor o gardiner o lagt kläderna i garderoben igen. Får tjata lite på min latkorv till man men han har i alla fall gjort vad jag sagt åt honom!


Magen ömmar lite men mest vid aktivitet så det går åt rätt håll o jag mår bättre o bättre! Tog bort lite plåster igår för det känns som det är dom som stramar o gör mest ont annars.
Känner mej lite svullen o när jag är frisk sen måste jag börja träna den där degklumpen ser jag på bilden, usch! Det i naveln är alltså lite sårskorpor o blodrester, inte smuts! ;-)

Hade lite frossarkväll igår men nu räknar jag mina ponints igen o jag tänker inte ligga på något plus till nästa vägning.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela