tjockvawa

Viktresultat!

Publicerad 2014-02-07 07:33:42 i Allmänt

Vågen visar idag 77,9 kg vilket ger en minskning på 0,9 den här veckan! Det är jag såklart riktigt nöjd med!
Men den där mensen som jag var så nojig över förra veckan, att den skulle komma o gör plus på bågen, den har inte ens dykt upp än...? Enligt mens-appen är den nu 5 dagar sen. Men så har jag ibland så jag är inte minsta orolig för graviditet. Vill bara den ska komma o ta bort nått extra kilo med sig bort sen.
-0,9 är ju vad jag bör ta bort (minst) varje vecka fär att uppnå målet till siste feb (75 kg)

Kan bara ligga på rygg, klarar inte att böja mej ner o har svårt att resa mej från liggande, kan inte gå så fort men annars mår jag helt okej i magen.
Trevlig helg!
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2014-02-07 18:50:55

Skönt att du mår lite bättre och va bra med vikten.

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-08 09:32:08

Ta det lugnt inga tunga lyft!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela