tjockvawa

Andra träningstillfället!

Publicerad 2014-07-16 20:25:56 i Allmänt

Jag har haft semester i 4 dagar. Tränat 2 gånger även om första gången inte var så hårt. Men idag alltså! Shit pomme! Roligt o tuft!
En glad tjej som har cirkel/stationsträning hemma i sin trädgård. Man betalar 40 spänn o får en duktig genomkörning!
Mina armar är som spagetti nu!
Onsdagar 18:30-19:30!
Nästan synd jag ska till Skara sommarland nästa tillfälle! Vill träna mer! :-)





Tack kära moster att du drog med mej!!

Dessutom har jag städat hela huset idag o fixat lite i trädgården.
Jag är på G!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-07-16 21:21:30

Visste att du skulle gilla det här! Jag har en pilatesboll hemma här som jag ska träna på :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela