tjockvawa

Händer just ingenting

Publicerad 2014-07-21 17:30:39 i Allmänt

Nä typ samma idag som igår fast vi var på badet idag istället o lär nog hamna där imorgon igen efter tandläkarbesök för Lithea som har tandvärk.

Jag skötte mej fint med vikten förra veckan o kände mej på G!! Mening var ju att jag skulle väga mej i fredags igen men så hamnade vi lite spontant hos grannarna torsdag kväll, även om det blev lugnt så vätskade jag på mej så vikten som visades i fredags morse vågar jag knappt nämna!! Torsdageftermiddagen såg det då alltså fint ut när jag tjuvvägde mej lite. Jag måste, på riktigt o sanning alltså vara expert på att lägga på mej vätska!!! Är det farligt tror ni?
Efter det har det varit halvokej med maten o inte så mycket träning men jag funderar ärligt på om jag ska vara nykter resten av semester..?
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela