tjockvawa

Lite shopping...

Publicerad 2014-07-18 14:47:31 i Allmänt

Efter avslutningen av ridlägret idag bar det iväg till Mirum för att inhandla en doppresent till barnens lilla kusin som ska döpas imorgon.
Passade även på att köpa ett par nya träningsbyxor o ett linne till dom.
Köpte även en ny bikini trots att jag tycker den jag har är okej, problemet är bara att jag tycker underdelen är aningen liten o sen är det snören i sidorna o jag tänker hela tiden på så himla pinsamt det skulle vara om de råkar gå upp... Ha ha ha. Nä men det vore ju retligt om bikini-trosorna blir kvar i någon vattenrutschkana på skara.
Fanns inte mycket badkläder att välja mellan men jag hittade en som är ok.

Barnen fick lite såsaker oxå o nu känner jag mest för o vila resten av dagen för jag är lite seg efter gårdagskvälle s spontanfest. Vi tog det lugnt o gick hem 23, men har varit uppe sen 7:30 nu.

Ev kommer lite bilder på shopping-resultatet senare.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela