tjockvawa

Lite sjukstuga...

Publicerad 2014-07-02 22:34:38 i Allmänt

Havanna var uppe på toa o kissade flera ggr i natt, jag tyckte redan då hon var lite varm men tänkte att hon nog bara var "sovvarm" men så i morse såg jag ju på henne att hon var febrig. Lillplutta.
Tycker Lithea oxå varit lite hängig o jag känner mej INTE på topp. Huvudvärk o allmänt slö, har inte orkat nåt o känt mej varm.
Lithea o jag hade liite förhöjd temp under eftermiddagen 37,5 medan Havanna trots alvedon låg på 38.
Nu sover hon tösabiten men vaknar o yrar då o då.
Bra jag är ledig två dagar nu så vi slipper vabba i alla fall o hoppas det går över snabbt för nästa vecka börjar Putte semestern o Havanna börjar på simskola!

Sötsuget vinner över mej sånna här dagar men det var bara idag. Ska sköta mej igen nu!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-07-04 22:11:22

Vi ses på söndag om ni är friska!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-05 13:27:48

Mår ho bättre gullrumpan . Vill till badet ngn dag :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela