tjockvawa

Mer om Skara...

Publicerad 2014-07-25 18:10:43 i Allmänt

Det negativa var såklart köerna! Det var ju strålande sol o värmebölja även där så i vattenland var köerna ca 45-60 min långa till kanor som jag skulle kunna tänka mej att prova, men det gick ju ändå bra att vara i barnpoolerna o vågpoolen där mina barn trivdes bäst.
Men i barntivolit var köerna minimala o det fanns något för alla där! Lite dåligt att det var en lång bäcksvart (på riktigt) tunnel till barn-bergochdalbanan! Man såg inget när man gick där igenom, ca 20 meter.
Där vi lunchade första dagen i parken var det inte nån höjdare! O kösystemet får kvällsbuffén på Campingen var under all kritik men maten var bra!

Det positiva var allt annat typ att det verkligen finns mycket! Vattenland, tivoli, lekparker, studsmattan, gokart (i 3-4 olika varianter efter storlek på leksugna), roddbåtar o vattenskidor




Personalen som mestadels var ungdomar var kanonbra! Glada, trevliga o hjälpsamma, ja o så tålmodiga, jag menar det är ju sjukt varmt för dom oxå!
Det är ju oxå smidigt att man betalar, går in o så får man åka o göra vad man vill (fanns några få aktiviteter sim kostade extra) o man behövde lixom inte köpa åkkuponger eller åkband.
Ett stort plus även till de vattenstationer som fanns utspritt för påfyllning.


Campingen var fin o trevlig, den oxå med lekpark o studsmattor o andra aktiviteter. Stugorna helt okej men varmt var det såklart!

Dagen har jag tillbringat på badet då Havanna hade simskoleavslutning. Putte åkte hem efter den medan jag o barnen fortsatte bada ett tag. Havanna o jag höll ut längst, 5 timmar nästan så efter det var det skönt att åka hem o ta en tupplur. Ja inte Havanna tyvärr så hon är aptrött nu kl 18, så jag får göra vad jag kan för o hålla henne vaken nu ett par timmar till.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela