tjockvawa

2 veckor kvar...

Publicerad 2014-06-29 21:08:39 i Allmänt

Ser fram emot att det snart är semester! Nedräkning pågår... ;-)

I början på veckan var jag en ganska duktig viktväktare, hela helgen har jag varit en mycket sämre sådan.
Men nu har jag inga inte så många tillställningar bokade fram till min mammas o "plastpappas" 50+60-årsfest 12/7 o jag undrar om jag nog kanske skulle vara nykter då?
Drack typ för hela sommaren igår då jag o min storebror delade en flaska gin!!
Ändå mått oförskämt bra idag! Bara lite trött!

Ja min storebror o hans familj var alltså här igår o det var supertrevligt! vi saknade bara vår lillebror som sagt han skulle komma men som igår visade sig vara otillgänglig..? SKITUNGE!!! Men har fått ett livstecken idag

Havanna o Lithea hade supermysigt med sina kusiner o Havanna läste bok för Evy o passade sen Salvar så duktigt o fint!


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela