tjockvawa

stolthet med sorg

Publicerad 2014-06-04 20:26:43 i Allmänt

Bestämt mej nu o tackat ja till en tjänst jag blivit erbjuden på operation! Jag sökte o av 45 sökande var vi 10 st som kom på intervju o av dessa 10 valde de ut mej!! Jag har ju bara 2 års usk-erfarenhet o 0 erfarenhet av operation o då vet jag ju att en av de andra sökande jobbat på op på annan ort tidigare...

Sorligt att lämna GAVA men ändå världens chans för vidare utveckling i min yrkesroll! Väldigt roligt o himla spännande!

Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2014-06-05 22:16:43

Så himla roligt!! Grattis igen!! Stolt ska du verkligen vara! Kram!!

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-06-17 14:31:56

Heja heja! Du är såååå duktig!
GRATTIS! Det firar vi på fredag va?!

Puuussssss gurkan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela