tjockvawa

Var uppe men ramlade ner igen...

Publicerad 2014-06-19 19:48:36 i Allmänt

Skött mej riktigt fint i veckan! Känts bra.
Hade tänkt gå på afterwork med ett gäng kollegor igår kväll men så backade jag ur för några dagar sen, låg sen här på soffan igår o började ångra mej när jag såg statusuppdateringarna från jobbarkompisar på FB.
Abivalent, velig men så bestämde jag mej med hjälp av min kusin som kom o hämtade mej... Gjorde mej iordning på 15-20 min o hade sen en superkul kväll!
Idag har jag mått därefter o bakisätit imorgon är det ju midsommar o jag tänker inte hålla igen men ändå försöka tänka mej för, dessutom jobbar jag lördag kväll.
Nästa helg blir det mer party när min storebror o hans familj kommer hit o umgås men i vecka (som kommer) ska jag sköta mej o borde verkligen komma igång med motionen igen!
Joggade kanalrundan i tisdags med ett gäng hurtiga tjejer o det gick ändå över förväntan! 5 km, 29:57.
Har fortfarande träningsvärk vilket i och för sig även kan bero på dans o karaoke-uppträdanden igår :-)

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela