tjockvawa

Utmaning!

Publicerad 2014-03-16 16:40:31 i Allmänt

Jag utmanar min moster i vågfri vecka!!
Vi ska bara väga oss på våra vägdagar. Jag har faktiskt inte ställt mej på vågen sedan i fredags så jag har ändå kommit en bit på väg! Brukar vara väldigt nyfiken måndagar, så där efter helgen men jag ska alltså hålla mej undan imorgon!!
Moster har vägdag måndagar så hon väger sig imorgon o sen inget mer nästa vecka!

Joggingtur idag direkt jag kom hem från jobbet, 5 km o det är inte så himla långt från delmålstiden nu. Måste bli liiiite uthålligare och/eller liiiite snabbare. Snart fixar jag det på under 30 min.

Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2014-03-16 17:18:34

Moster är på! Väger mig imorgon och sedan får vågen vila!

Postat av: Moster

Publicerad 2014-03-16 17:18:38

Moster är på! Väger mig imorgon och sedan får vågen vila!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela