tjockvawa

Motionstisdag!!

Publicerad 2014-05-20 22:09:11 i Allmänt

Började i och för sej dagen med att vara på utbildning 8-16 o ca 1 timma i bil x 2 så det känns ju att man suttit mycket idag men när jag lom hem gav jag mej ut på en joggingrunda o tänkte försöka jogga lite längre än 5 km... Det var tungt redan efter 4, antagligen på grund av värmen kl 17:00. Så jag gick lite då o då men totalt var jag ute o jogga (gick) 45 km o 7,4 km!! Tycker jag är bra kämpat av mej ändå o höftfaan o båda knäna gör lite ont nu.
Men ja inte nog med det nu då, tisdag betyder ju även ridning o det var riktigt svettigt idag det oxå!!

Maten sköter jag oxå ordentligt så jag hoppas verkligen på ett fint resultat på fredag nu...


Fina, härliga Krusa
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela