tjockvawa

Sliten!

Publicerad 2014-05-12 11:23:34 i Allmänt

Haft en bra helg, i stora drag. Mycket känslor, diskussioner, minnen, skratt ja o så lite irritation o frustration oxå.
Jag har ätit onyttiga saker o druktit för mycket!
Jag är oerhört trött o av oförklarliga skäl lite deppig... Kanske saknar jag min pappa o mina bröder nu o kanske känner jag att jag vill ordna upp saker o ting för "gammelgubben"

Vågen har jag inte vågat ställa mej på nu men jag känner ju att jag är precis full av vätska efter all sprit o jag kämpar för att hinna bli av med det till på fredag!
Fick i alla fall fina kommentarer av pappa o bröder.
Gör allt som står i min makt för o bli av med vätska till på fredag o ikväll ska jag till gymmet o köra ett walkingpass! Om jag orkar hålla mej vaken till 19:15.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela