tjockvawa

Toppresultatet

Publicerad 2014-05-15 22:11:51 i Allmänt

30:34

Men alltså jag skyller på alla idioter som startar i fel grupp! Folk som sprang 200 meter o sen stannade o GICK ivägen! Man kan väl åtminstone flytta sig lite om man tog lite för mycket det första metrarna...?
Ja eller så kanske jag hade kunnat tränga mej fram o stratat lite lite längre fram i min startgrupp... Men jag kunde ju inte veta att de andra som startade i "springa-gruppen" bara tänkte springa förbi Blossom i starten o sen gå...?

Jo okej lite bitter är jag väl då men jag är nöjd över min prestation ändå o jag tror mi moster kanske lyckats övertala mej till statsloppet oxå nu..? Där kan man välja 5 km eller 10 km... Orkar man det dubbla...?!

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster Nila

Publicerad 2014-05-16 05:49:53

Klart vi orkar Stadsloppet, bara träna på.
Puss på dej

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela