tjockvawa

Före och efterbild

Publicerad 2014-09-16 10:32:25 i Allmänt

Kollade lite snabbt igenom bloggen idag.
Hittade ett par bilder på mej själv, magbilder lixom. I oktober förra året då jag vägde 83 kilo.
Skrev att jag skulle lägga ut ny bild efter 10 kilo. Har inte kommit dit riktigt än då men hoppas på att fixa det innan okt-14. Då kommer jag lägga ut nya bilder!
 
Hittade även ett "tränings-schema" Tänkte att jag börjar med det idag igen, men endast plankan eftersom jag ändå tränar rätt mycket i övrigt tänker jag.
Men plankan är bra bål-träning och jag ska följa schemat från o med idag.
 
Shit lixom... Om 30 dagar ska jag ligga i plankan i 5,5 minut!
Blir ju trött bara jag tänker på det!
Nån som hänger på?
 
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2014-09-16 12:23:16

Ok, jag hänger på :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela