tjockvawa

Man får ju en del gjort...

Publicerad 2014-09-29 11:10:19 i Allmänt

En jobb o barnledig dag får man ju ändå en del gjort! Synd bara att tiden går lite för fort.
Lite före o efter bilder kommer här snart, ska bara tillägga att Putte hade ju grabbarna hemma lördag fm innan de drog iväg till Stockholm på speedway o kom hem på natten o spenderade en bakisdag här igår. Jag var inte heller jättepigg efter en hel del vin o kaffedrinkar hos min pappa i lördags så där av det extremt röriga köket! Ingen hafe ork eller lust igår...













Nu får det bli lite Candycrush innan jag går o köper mej någon lunch.
Kanske orkar man dra ett varv med dammsugaren under eftermiddagen oxå...

Hej hopp

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2014-09-29 19:15:47

När du städat klart kan du åka hem till mig och städa lite till :) Ingen Walking idag, orkade inte vänta till det började så jag tog ett yoga pass istället

Postat av: ZtorZillen

Publicerad 2014-09-30 21:21:57

Uppfriskande att se att alla inte har det så perfekt hemma som vissa inredningsbloggar! Och roligt med före och efter bilder på städning...det skulle nog jag börja med jag också!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela