tjockvawa

Ovant...

Publicerad 2014-09-18 08:47:27 i Allmänt

Barnen blev förvånade när de såg mej i morse! Min lilla snuttunge sa att jag liknade ett troll...
Själv vet jag inte riktigt. Det blev mörkbrunt, jag hade hoppats på ljusbrunt. Men jag vet inte om det blev fult heller lixom, mer att man är ovan kanske...? Sen tycker jag ju att jag ser väldigt blek ut när håret blev mörkare. Kanske skulle lägga sig i solariet innan jobbet idag. På gymmet alltså. Träningen sparar jag lite på till helgen.
Blir kanske lite mer vilodagar den här veckan än jag tänkt från början men det unnar jag mej o njuter av. Träningsvärk sen tisdagens gymbesök och jag tycker jag springer rätt mycket på jobbet för tillfället!
 
Hjälpte en kollega lite som behövde vara ledig så jag jobbar i helgen, men är ledig på måndag.
Så den här veckan jobbar jag ALLA dagar! Funkar ju då o då.
 
Redan fredag o vägdag imorgon! Ska bli spännande, tror tyvärr inte på lika fina siffror som förra veckan, men jag förväntar mej i alla fall ett minus!
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela